måndag 29 december 2014

Goda råd

Internet är fantastiskt - hoppas det får fortsätta vara det fria forum som det fortfarande är. Jag är med i några olika forum på nätet som handlar om snickeri, trä och trädgård och får alltid en massa tips och kunskap där av folk som har praktisk erfarenhet. Fick senast en massa tips och hejarop kring "verkstan" som tog mig upp ur gårdagens dep när jag insåg hur mycket det var att göra för att få ordning. Så idag började jag uppröjningen bland alla "bra å ha grejor" - det blir nog några resor till återvinningen. Den första plankbiten var svår att lägga till högen för bortforslande, den andra likaså men sen lossnade det - insåg att jag snabbt kommer att få nya "bra att ha grejor" när snickrandet kommer igång. Han med att göra ett fågelbord till hustru av några av bitarna som skulle slängas så det blev inte så många i högen för  
före detta "bra att ha grejor". Frågan är om jag kommit någon vart?

2 kommentarer:

  1. Trevlig blogg Farbor! Är du med i ett antal forum på nätet som du säger, kan du ju alltid länka till bloggen i din användares "signatur".
    Ser fram emot bilder och ritningar på kommande projekt.

    God fortsättning!
    /Viktor

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset. Ska försöka hålla igång under året och planerar flera projektbeskrivningar!

    SvaraRadera